Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Денсаулық сақтаудағы маркетинг негіздері
-
Денсаулық сақтаудағы маркетинг негіздері – денсаулық сақтау саласында қолданылатын маркетингтің принциптері мен әдістерін зерттейтін пән. Пән пациенттердің қажеттіліктерін талдауды, денсаулық сақтау қызметтерін орналастыруды, маркетингтік стратегияларды әзірлеуді, баға белгілеуді, қызметтерді жылжытуды және қызмет көрсету сапасын жақсартуды қамтиды. Бұл денсаулық сақтауды тиімді басқаруға, пациенттерді тартуға және сақтауға және денсаулық сақтау саласында оң нәтижелерге қол жеткізуге ықпал етеді.
-
Образовательная программа 6B10108 Қоғамдық денсаулық
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1