Экскурсиялық-анимациялық өнімді басқару және жылжыту

  • Пән дайын ұсынысты қалыптастыру үшін экскурсиялар мен көп деңгейлі іс-шараларды құрудың экскурсиялық-анимациялық процесін басқарудың ерекшеліктерін, сондай-ақ оны маркетингтік сүйемелдеуді ашады. Пәннің мақсаты мен нәтижесі экскурсиялық-анимациялық бизнесте басқару қызметінің дағдыларын игеру, сондай-ақ аймақтық және халықаралық деңгейде экскурсиялық-анимациялық өнімді ілгерілету үшін әртүрлі тиімді стратегияларды қолдану ерекшеліктері болып табылады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top