Әлемдік бизнес коммуникациялар мен маркетинг

  • Мақсаты: бизнес-коммуникация саласындағы арнайы білімді тереңдету және сыртқы нарықтарда маркетингтік зерттеулер жүргізу. Маңызы: сыртқы нарықтарға шығу кезінде ақпараттық деректер базасын қалыптастыру, күрделі бәсекелестік орта жағдайында экспорттық тауарлар стратегиясын әзірлеу. Қысқаша мазмұны: Халықаралық бизнес коммуникациялар және сыртқы нарықтарға шығу стратегиялары, халықаралық маркетингтегі тауар саясаты, халықаралық маркетингтегі баға белгілеу.
  • Образовательная программа 7M04104 Іскерлік әкімшілік (MBA)
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top