Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04104 Іскерлік әкімшілік (MBA) в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М04104-Іскерлік әкімшілік (МВА) білім беру бағдарламасының мақсаты – бизнес саласында заманауи білімі мен дағдыларын меңгерген, процестер мен кадрлық активтерді басқаруға, компания стратегиясын қалыптастыруға, стратегиялық және жедел міндеттерді айқындауға және ғылыми құралдарды қолдана отырып, оларға қол жеткізуге қабілетті басқарушы кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Әлемдік бизнес коммуникациялар мен маркетинг
Мақсаты: бизнес-коммуникация саласындағы арнайы білімді тереңдету және сыртқы нарықтарда маркетингтік зерттеулер жүргізу. Маңызы: сыртқы нарықтарға шығу кезінде ақпараттық деректер базасын қалыптастыру, күрделі бәсекелестік орта жағдайында экспорттық тауарлар стратегиясын әзірлеу. Қысқаша мазмұны: Халықаралық бизнес коммуникациялар және сыртқы нарықтарға шығу стратегиялары, халықаралық маркетингтегі тауар саясаты, халықаралық маркетингтегі баға белгілеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқарушылық маркетинг
Мақсаты: компаниядағы маркетингтің рөлін көрсету, маркетингтің басқа функциялармен байланысын зерттеу және тиімді маркетингті көрсету. Маңызы: топтық жұмыс және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға мүмкіндік беру. Қысқаша мазмұны: маркетингті жоспарлау және енгізу, баға белгілеу, орналастыру: тарату арналары, тұтынушылармен байланыс, сегменттеу және позициялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Стратегиялық менеджмент
Мақсаты: стратегиялық менеджменттің формалары мен технологияларын жүйелі түрде баяндау, магистранттардың Стратегиялық талдау және ойлау дағдыларын қалыптастыруда. Маңызы: өндірістік кәсіпорындарды дамыту, оларды басқару, мемлекеттік секторды жаңғырту және ел экономикасындағы үнемі өзгеріп отыратын ұйымдастырушылық, басқарушылық және әлеуметтік-экономикалық қатынастар проблемаларын қарау. Қысқаша мазмұны: стратегиялық басқарудың табиғаты, стратегия мектептері, іске асыру стратегиялары: басқару және пайдалану мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес-стратегияға кіріспе
Мақсаты: магистранттарда әртүрлі қызмет бейіндегі коммерциялық ұйымдардың жұмыс істеуі мен дамуы шеңберінде заманауи бизнес-стратегияларды құру және іске асыру саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Маңызы: жеке кәсіпкерлік компания мен әр тараптандырылған корпорацияның бизнес стратегиясын анықтау, бағалау және әзірлеу әдістерін зерттеу. Қысқаша мазмұны: стратегия мен стратегиялық жоспарлаудың мәні, стратегиялық талдау жүргізу технологиясы, стратегиялық жоспарлаудағы модельдеу функциясы, стратегия және адамдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес зерттеу
Мақсаты: магистранттың ұйымның сыртқы ортасының қазіргі жай-күйін ескере отырып, ұйымдағы бизнес-жоспарлау және бизнес-процестерді зерттеу саласында білім мен дағдыларды игеруі. Маңызы: бизнесті зерттеудің міндеттері мен сипаттамалары туралы нақты түсінікке ие болу, бизнесті зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін қарастыру. Қысқаша мазмұны: сапалы сұхбат және бақылау әдістері, деректерді сандық талдау, әдебиеттерге шолу, зерттеуді жоспарлау, зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару экономикасы
Мақсаты: магистранттардың нарықтық экономика жағдайында экономикалық жүйе ретінде фирмалардың, кәсіпорындардың жұмыс істеуі туралы идеялар кешенін игеруі. Маңызы: меншікті және қарыз капиталының қозғалысы мен тиімділігін қалыптастыру және талдау саласында білім мен дағдыларды игеру. Қысқаша мазмұны: тұтынушылық мінез-құлық, сұранысты талдау, белгісіздік және мінез-құлық экономикасы, бәсекеге қабілетті нарықтардағы нарықтық күштердің негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті басқару
Мақсаты: компанияны басқарудың процестік тәсілі туралы жалпы идеяны қалыптастыру және бизнес-процестерді кейіннен сәйкестендіру, модельдеу және бағалау үшін ақпаратты жинау және талдау дағдыларын қалыптастыру. Маңызы: бизнес-процестер модельдерінің параметрлерін диагностикалаудың заманауи әдістерін және бизнес-процестерді модельдеу мен талдаудың бағдарламалық құралдарын игеру. Қысқаша мазмұны: бизнес-процесс ұғымы, бизнес-процестерді басқарудың теориялық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Менеджмент және қолданбалы технологиялар
Мақсаты: магистранттардың теориялық және тәжірибелік білім алуы және менеджментте заманауи компьютерлік технологияларды қолдану дағдылары мен дағдыларын игеруі. Пәннің маңызы: мәліметтер базасын (МБ) құрудың теориялық негіздерін және менеджментте қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді (БПҰ) қолдану ерекшеліктерін зерделеу; менеджментте заманауи МБ және қолданбалы бағдарламаларды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын игеру жағдайларын қамтамасыз ету. Қысқаша мазмұны: менеджменттің негізгі модельдерінің жіктелуі, ресурстарды бөлу модельдері және олардың қолданбалы маңызы, дағдарысқа қарсы менеджмент модельдері және олардың қолданбалы маңызы, қазақстандық бизнес-орта жағдайында менеджменттің қолданбалы модельдерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ұйымдастырушылық тәртіп және көшбасшылық
Мақсаты: түлектерді кіші деңгейдегі орындаушылар немесе басшылар ретінде ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау. Маңызы: белгілі бір ұйымдық құрылымдар шеңберінде жеке және бірлескен қызметті басқару дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Қысқаша мазмұны: ғылым жүйесіндегі ұйымдастыру теориясы, ұйымның ішкі ортасы, ұйымдастырушылық құрылымы, ұйымдастырушылық дамуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Технологияны басқару
Мақсаты: білім алушыны басқару саласындағы кәсіби қызметке дайындау; білім алушыда түлектің дербес кәсіби қызметке дайындығын қамтамасыз ететін тиісті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; білім алушыда басқарудың әртүрлі технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Пәннің маңызы: кәсіпорындардағы өндірісті басқарудың теориялық және әдістемелік мәселелерін, техника саласындағы білімді қолдану негізінде құралдарды ұтымды пайдалану шарттары мен факторларын зерттеу. Қысқаша мазмұны: басқару технологияларының модельдері мен формалары, форсайт инновациялық экономика құралы ретінде, кәсіпорынды басқару технологиясының құрылымдық моделі, кәсіпорынды басқару технологиясының функционалды модельдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықаралық бизнес
Мақсаты: халықаралық бизнестің заңдылықтарын зерттеу, оған қатысатын фирмалардың артықшылықтарын анықтау оның операциялары елдің экономикалық дамуына қалай әсер етеді. Маңызы: магистранттарда халықаралық бизнесті ұйымдастыру және жұмыс істеу негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: халықаралық бизнес стратегиясы, халықаралық сауда және инвестициялар, жаһандану, саяси экономика, адам ресурстарын халықаралық басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жеткізу тізбектерін басқару
Мақсаты: магистранттарда білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру, жеткізудің интеграцияланған тізбектерінің қызметін ұйымдастыру және бақылау . Маңызы: магистранттарды жеткізу тізбегіндегі интеграцияның мәнін түсінуді қалыптастыру, білім алушыларды логистикалық стратегияны қалыптастыру тәсілдерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: жеткізу тізбегін басқаруды оңтайландыру, жеткізу тізбегінің SCOR моделінің мазмұны, жеткізу тізбегінің экономикалық тиімділігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логистика және жеткізуді басқару
Мақсаты: материалдық және ақпараттық ағындарды басқару теориясы мен тәжірибе саласында магистранттардың іргелі және тәжірибелік кәсіби даярлығын қалыптастыру. Маңызы: жеткізу тізбегін басқаруға байланысты теориялық ережелер мен тәжірибелік ұсыныстарды игеру. Қысқаша мазмұны: логистиканың тұжырымдамасы, принциптері мен функциялары, логистиканың әдіснамалық аппараты, логистиканың функционалдық салалары, ақпараттық логистика бойынша тапсырма.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұйымдастыру тәртібін басқару
Мақсаты: қазіргі заманғы тәсілдерді зерделеу, ұйымның динамикалық өзгеретін ортасы жағдайында ұйымның мінез-құлқын, мәдениетін анықтау дағдыларын қалыптастыру. Маңызы: ұйымдастырушылық мінез-құлықтың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеу, топтық жаттығулар процесінде теориялық материалды бекіту. Қысқаша мазмұны: ұйымдағы тұлға: психологиялық сипаттамалары, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдағы қызметкерлердің құндылықтары мен көзқарастары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіпорынның бизнес стратегиясы
Мақсаты: ситуациялық талдау және стратегиялық перспективаларды бағалау негізінде магистранттардың стратегиялық басқару дағдыларын дамыту және жетілдіру. Пәннің маңызы: компанияның тиімділігін арттыру мақсатында оның стратегиясын әзірлеуге, енгізуге және іске асыруға байланысты теориялық және әдіснамалық мәселелерді жүйелі түрде баяндау. Қысқаша мазмұны: компания стратегиясын қалыптастыру, стратегияны әзірлеу және іске асыру, стратегиялық басқарудың заманауи тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
Мақсаты: кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздерін, нысандары мен әдістерін зерттеу. Маңызы: кәсіпкерлік қызметтің маңызды ерекшеліктерімен танысу, кәсіпкерліктің нысандары мен түрлерін зерттеу . Қысқаша мазмұны: шағын бизнес, кәсіпкерлік құпия, кәсіпкерліктің тиімді құрылымын құру негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұнай мен газ салаларындағы жобаларды басқару
Мақсаты: мұнай-газ саласында жобаларды басқару білімін, іскерлігін және меңгеруін игеруге бағытталған кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пәннің маңызы: мұнай-газ саласындағы жобалық басқарудың ерекшеліктерін, сондай-ақ еңбекті ғылыми ұйымдастырудың тиімді әдістемесі ретінде жобалық басқарудың негізгі, әмбебап әдістері мен әдістерін қарастыру және талдау. Пәннің мазмұны мұнай-газ саласындағы кен орындарын игеру мен пайдаланудың өмірлік циклінің барлық кезеңдеріндегі жұмыстардың шарттары мен сапасын оңтайландыру факторы ретінде жобалық басқару практикасын енгізуге байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық адам ресурстарын басқару
Мақсаты: магистранттардың халықаралық фирманың адам ресурстарын басқару саласында білім алуы. Пәннің маңызы: пән магистранттарды халықаралық деңгейде адам ресурстарын басқару саласындағы теориялық білімдермен таныстыруға, сондай-ақ адам ресурстарын басқарудың заманауи әдістемелерін меңгеру дағдыларын дамытуға және қазіргі заманғы халықаралық тәсілдер мен әдістемелерді практикада қолдануға арналған. Қысқаша мазмұны: Халықаралық еңбек бөлінісі, адами ресурстарды басқарудың әртүрлі шетелдік модельдеріндегі персоналды таңдау, іріктеу және жалдау ерекшеліктері, әртүрлі мемлекеттердің еңбек заңнамасының ерекшеліктері, көпұлтты корпорациялардағы адами ресурстарды басқару ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Үлкен деректердің қауіпсіздігі мен алаяқтықты басқару
Мақсаты: ұйымдағы ақпараттық қауіпсіздікті (АҚ) басқару әдістері мен құралдарын зерделеу, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйелерін әзірлеуге, іске асыруға, пайдалануға, талдауға, сүйемелдеуге және жетілдіруге негізгі тәсілдерді зерделеу. Маңызы: қорғау объектісінің ақпараттық-коммуникациялық технологияларын дамыту бағытын түсіну және талдау. Қысқаша мазмұны: компаниялардың ақпараттық жүйелерін талдаудың заманауи әдістері мен құралдары және тәуекелдерді басқару, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық шаралары, компьютерлік ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің ұйымдастырушылық шаралары, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің бағдарламалық-техникалық шаралары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Үлкен деректерді талдау
Мақсаты: үлкен деректерді талдаудың теориялық негіздерін, соның ішінде статистикалық бағдарламалаудың негізгі элементтерін және үлкен деректер жиынтығын өндіруді зерттеу. Пәннің маңызы - үлкен деректерді талдау технологияларын қолдана отырып есептеулер жүргізуге және үлкен деректер жиынтығын өңдеудің қолданбалы мәселелерінің кең ауқымын шешуге үйрету. Қысқаша мазмұны: үлкен деректер ағындарын жинау, сақтау, өңдеу, алу және талдау, статистикалық ойлау және статистикалық талдау, жіктеу және болжау әдістері, визуализация, интерпретация әдістері, Жобалық ұйымдастыру және іскери ұсыныстар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Мұнай мен газды өндірудің технологиялық процестерін оңтайландыру
Мақсаты: инновациялық цифрлық технологияларды ескере отырып, мұнай және газ өндіру техникасы мен технологиясы туралы базалық білімді қалыптастыру. Маңызы: магистранттарда ұңғымалардың өнімділігін арттыру мақсатында жерүсті және ұңғымалық мұнай-газ кәсіпшілігі жабдықтарын ұтымды іріктеу бойынша дағдыларды қалыптастырады. Қысқаша мазмұны: ауыр мұнай кен орындарын игерудегі негізгі проблемалар, мұнай және газ өнеркәсібін дамытудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік бизнес
Мақсаты: магистранттарда экономист-менеджер қызметінің қажетті құрамдас бөлігі ретінде кәсіпкерлікке, сондай-ақ болашақта өз күштерін қолданудың ықтимал саласына жүйелі және ғылыми негізделген көзқарасты қалыптастыру. Маңызы: кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік қызметті жоспарлау, кәсіпкерлік қызметтің инфрақұрылымы, кәсіпкерлік қызметті тоқтату.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару
Мақсаты: магистранттардың ұйымдағы персоналды басқару модельдері мен технологиялары арқылы адам ресурстарын басқарудың заманауи тұжырымдамаларын іске асыру теориясы мен практикасы саласында білім алуы. Пәннің маңызы: басқару мәдениетін дамытуға, жанжалдарды өз бетінше бағалау, талдау және бақылау қабілетіне ықпал етеді; өмірлік мақсаттарға жетудің оңтайлы жолдарын өз бетінше табуға үйретеді. Қысқаша мазмұны: адам ресурстарын басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері, адам ресурстарын басқарудың негізгі процестері мен ішкі жүйелері, адам ресурстарын басқару жүйесінің тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Бизнес талдау жүйелері
Мақсаты: білім алушыларда стратегиялық ойлауды, теориялық және тәжірибелік білімді, басқарушылық әсерлерді, компаниядағы өзгерістерді негіздеу қызметі ретінде бизнес-талдауды ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің маңызы: ұйымдардың қаржылық және шаруашылық қызметіне бизнес-талдау жүргізу кезінде негізгі мүмкіндіктер мен технологияларды терең зерттеу. Қысқаша мазмұны: қаржылық бизнес-талдау технологиялары, басқарушылық бизнес-талдау технологиялары, инвестициялық талдау әдістемесі мен технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Корпоративтік басқару және корпоративтік құқық
Мақсаты: магистранттарға корпоративтік мәмілелер мен рәсімдерді құқықтық сүйемелдеу теориясы мен тәжірибесін беру. Маңызы: корпоративтік дауларды шешудің сот тәжірибесін дамытуға ерекше назар аудара отырып, корпоративтік басқарудың теориялық және практикалық тәсілдерінің ауқымын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: корпоративтік құқық негіздері, корпорациялардың құқықтық жағдайы мен жіктелу мәселелері, корпоративтік басқарудың, корпоративтік қаржыны құқықтық реттеудің, корпоративтік қатынастарға қатысушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың негізгі модельдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қолданбалы ұйымдастырушылық мінез-құлық әдісі бойынша сапа талаптарын, өндірістік және кадрлық саясатты орындау мерзімдерін ескере отырып, ғылымды қажет ететін өнімді құру кезінде оңтайлы шешімдерді таңдайды
- Компанияларды басқарудың экономикалық және құқықтық әдістерінің сыни нүктесін, сондай-ақ кәсіпорындарды басқаруды жетілдіру бойынша бизнес-талдау жүйесін дәлелдейді
- Процестер мен кадрлық активтерді басқару қабілеттерін, менеджердің кәсіби қасиеттерін, бизнес саласындағы дағдыларды, компанияны оңтайландыру стратегиясын, менеджердің жедел және стратегиялық міндеттерін жетілдіреді
- Шешімдер қабылдау, экономикалық, қаржылық және ұйымдық басқару модельдерін құру кезінде оларды басқарудың нақты міндеттеріне бейімдеу арқылы ақпаратты сандық және сапалық талдау дағдыларын анықтайды
- Жеткізу логистикасын ұйымдастыруды, бақылау тізбегін және логистикалық қызметтің сапасын, сондай-ақ тауарларды сатып алушылардың қажеттіліктерін және оларды маркетингтік коммуникациялар арқылы қалыптастыруды тексереді
- Стратегиялық басқарудағы корпоративтік және басқарушылық қасиеттерді, сондай-ақ экономика салаларындағы басқарушылық шешімдер үшін компаниялардың функционалдық құрылымдары арасындағы өзара байланысты білдіреді
- Халықаралық ортада бәсекелестік тұрғысынан шешімдер жасай отырып, бизнес пен басқарудың проблемалық аспектілерін талдайды
- Кәсіпорында персоналды басқару жүйесін дамыту үшін адами ресурстарды, кадрлық әлеуетті, персоналды басқару технологиясын бағалайды