Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қызмет көрсетудегі сапа бақылауы
-
Пәнде қонақжайлылық индустриясының қызмет сапасын бақылаудың теориялық және практикалық аспектілері, қызмет көрсету сапасы стандарттары, сондай-ақ қызмет көрсету кәсіпорындарда кәсіби стандарттарды енгізу принциптері қамтылады. Курс бақылауды жүзеге асыру әдістерін, қызметтерді көрсету деңгейін талдауды, басқару саласындағы қазіргі заманғы тәсілдерді және ұсынылатын қызметтердің сапасын растау рәсімдерін зерттеуге бағытталған.
-
Образовательная программа 6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1