Қызмет көрсету саласындағы қызметкерлерді басқару

  • Пән қызметкерлерді кәсіби қызметке іздеу, іріктеу, дайындау, дамыту және бағалау кезіндегі қолданылатын құзыреттілік тәсіл негіздерін ашады. Курста персоналды басқарудың теориялық және практикалық негіздері, персоналға қажеттілікті жоспарлау, ұйымдастыру механизмін әзірлеу және кадрларды психологиялық, кәсіби даярлау, бәсекелестік артықшылыққа ие болу мақсатында қазіргі заманғы қызмет көрсету индустриясы жағдайында олардың мотивациясын басқару қарастырылады
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top