Қызмет көрсету саласындағы маркетинг

  • Пән қонақжайлылық саласындағы кәсіпорын қызметіндегі маркетингтің мәнін, принциптерін және функцияларын қарастырады. Курс маркетингтің жеке сегменттер ерекшеліктерін ғана емес, қонақжайлылық саласындағы маркетингтің инновациялық бағыттарын да қамтиды. Курсты меңгеру барысында маркетингтік зерттеулерді жүргізу әдістері мен тәсілдері, туристік өнімді позициялау тәсілдері, мейрамхана және қонақ үй бизнесінде коммуникациялық саясатты қалыптастыру үрдістері мен баға белгілеу стратегиясын әзірлеу оқытылады.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top