Қызмет көрсету саласындағы менеджмент

  • Пәнде менеджмент қызметінің мәні мен өзара байланысы, ұйымдастыру құрылымы, қонақжайлылық индустриясындағы басқарудың принциптері, әдістері мен ерекшеліктері қарастырылған. Туризм және қонақжайлылық ұйымдарының қызметін жоспарлау, тұтыну мотивациясын басқару және қызметкерлердің жұмысын бақылауды ұйымдастыру мәселелері, сондай-ақ, бәсекелестік артықшылықтардың жылжыту тәсілдері және қызмет көрсету кәсіпорындарының экономикалық қауіпсіз қызметінің стратегиясы жайлы сұрақтары ашылады.
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top