Қазақстандағы және шетелдегі дене шынықтыру-сауықтыру қызметтері маркетингінің негіздері

  • Пән білім алушылардың дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласындағы маркетинг бойынша болашақ дене мәдениеті және спорт мамандарын даярлаудың теориялық әдіснамалық негіздері зерттейді. Пәнді оқу барысында білім алушылар Қазақстандағы және шет елдердегі спорттық маркетингтің негіздері мен тұжырымдамасын талдау мен аталмыш сала аясындағы маркетинг идеясын меңгереді. Курс аясында спорттық маркетингті жоспарлау әдістері мен стратегияларын жүзеге асыру ұстанымдарын қолданады.
  • Образовательная программа 7M01404 Денешынықтыру және спорт
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top