Маркетинг 1

  • Пәнді оқытудың мақсаты-нарықтық ортада ұйымды басқарудың тұжырымдамалары мен жүйелері ретінде маркетинг туралы білімді қалыптастыру. Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын, маркетингтік зерттеу әдістерін, тауар, баға, сату және коммуникациялық саясат мәселелерін зерттеу барысында білім алушылар маркетингтік ойлау қабілеттерін және маркетингтік шешімдерді дайындау және талдау дағдыларын қалыптастырады. Курстың бірінші бөлігінің негізгі тақырыптары: маркетингтің түсінігі мен мәні, оның мақсаттары, принциптері мен функциялары. Нарықты сегментациялау, оның маркетингтегі рөлі. Тауар саясатын қалыптастыру.
  • Образовательная программа 6B04105 Экономика және бизнес аналитика
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top