Маркетинг 2

  • Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің теориялық білімі мен кәсіпорындарда маркетингтік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Маркетингтің заманауи тұжырымдамаларын зерттеу барысында студенттер маркетингтік зерттеулердің бағыттарын, баға, маркетинг және коммуникациялық саясатты біле отырып, маркетинг туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Маркетинг кешенін зерттеу студенттер арасында нарыққа әсер етудің белсенді әдістері туралы түсінік қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B04105 Экономика және бизнес аналитика
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top