Шахмат оқыту әдістемесімен

  • Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметіне қажеттіліктер мен мүмкіндіктер; салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт мұғалімдері шахмат ойыны теориясының жалпы мәселелерін біледі: пайда болу тарихы, шахмат ойынының негізгі ұғымдары (тақта, фигуралар, фигуралардың қозғалыс ережелері; шахмат терминологиясы және шахмат партиясының жазбасы және басқалары); шахмат партиясының кезеңдерінің сипаттамалары, шахмат комбинацияларының түрлері, ойын стратегиялары, шахмат ойынына дайындық және ойынды талдау) және ойын дағдылары шахматқа дайындық әдістемесін қоса алғанда, әр түрлі жастағы топтардың қатысушыларына шахматты жоспарлау, сабақ өткізу және оқыту әдістемесі дағдылары; мүмкіндігі шектеулі жандарға арналған бейімделген шахмат спортында даярлау әдістемесі; жарыстарды, шахмат мерекелерін және шахмат есептерін шешу конкурстарын ұйымдастыру және өткізу дағдылары; шахматта төрешілік ету дағдылары. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: сабақтардың шахмат сабақтарының тұлғаның жан-жақты дамуы мен әлеуметтік бейімделуіне әсерін түсіндіреді; морфофункционалды ерекшеліктері мен денсаулық мүмкіндіктерін, жас және гендерлік топтарды ескере отырып, қосымша білім беру және рекреациялық қызмет жағдайында шахматтық оқыту бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізеді; морфофункционалды ерекшеліктері мен денсаулық мүмкіндіктерін, жас және гендерлік топтарды ескере отырып, белсенді демалыс және рекреация режимінде шахмат мерекелерін, конкурстар мен турнирлерді ұйымдастыру және өткізеді; әртүрлі нозологиялық нысандардың, жас және гендерлік топтардың денсаулық жағдайы ауытқушылығы бар адамдардың морфофункционалдық ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, бейімделген шахматты қоса алғанда, шахмат спортынан оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау және өткізеді; таңдалған спорт түріндегі жаттығу процесін түзету үшін өлшеу мен бағалаудың барабар әдістерін қолдана отырып, морфофункционалды ерекшеліктері мен денсаулық мүмкіндіктерін ескере отырып, спортшылардың дайындығы мен психофизикалық, моторлық дамуының барлық түрлерінің деңгейін анықтайды; спортшылар мен спортшылардың жеке қасиеттерін тәрбиелейді, әділ ойын мен спорттық бәсекелестіктің моральдық құндылықтарын қалыптастырады, теріс әлеуметтік мінез-құлық пен допинг қолданудың алдын алады; оқу-жаттығу процесін түзету үшін жарыс нәтижелерін талдайды.
  • Образовательная программа 6B01422 Дене шынықтыру және спорт (IP)
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top