Маркетинг

  • Пәнді оқытудың мақсаты маркетинг теориясы мен практикасы және оның категориялық-тұжырымдамалық аппараты мәселелері бойынша теориялық білімді қалыптастыру. Қазіргі экономика жағдайында маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Курста маркетингтің негізгі тұжырымдамалары, әдістері мен құралдары оқытылады. Курс нарық пен тұтынушылық сұранысты талдауды, стратегиялық жоспарлауды, өнім мен баға маркетингін, тауарларды немесе қызметтерді жылжыту мен бөлуді қамтиды. Курс маркетингтің теориялық аспектілерін де, практикалық жаттығуларды да, кейс-стади мен жобаларды да қамтиды, бұл студенттерге өз білімдерін іс жүзінде қолдануға көмектеседі.
  • Образовательная программа 6B04101 Кәсіпкерлік саласындағы менеджмент
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top