Халықаралық маркетинг

  • Пәннің мақсаты халықаралық саладағы маркетингтік тұжырымдамаларды, құралдар мен техниканы зерделеу, кәсіпорынның халықаралық сауда-өткізу қызметін зерттеу саласында білім жүйесін қалыптастыру және тауарларды өндіру мен жылжыту процесіне әсер ететін барлық факторларды зерделеу, сыртқы экономикалық қызметті жүзеге асыратын компаниялар мен халықаралық компаниялардың маркетингтік қызметтерінде табысты жұмыс істеуге мүмкіндік беретін тиісті құзыреттерді дамыту болып табылады.
  • Образовательная программа 6B04107 Экономика және басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top