Туризм саласындағы кризис коммуникация

  • Пәннің мақсаты – туристік компания туристерді мүмкіндігінше тезірек белгілі бір дестинацияға қайтаруға қол жеткізе алатын құралдарды және осы процесті жеделдетуге көмектесетін дағдарысты басқарудың тиімді әдістерін беру болып табылады. Пән дағдарыс кезіндегі дағдарысты басқару және іскерлік коммуникацияларды зерттеу мен түсінуге байланысты негізгі аспектілерді зерттеуді қарастырады; сонымен қатар дағдарыспен сәтті күресу үшін қажетті дағдарыстық коммуникацияның тиімді жоспарларын зерттейді.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top