Қызмет көрсету саласындағы психология

  • Пәннің мақсаты қызмет көрсету саласында сапалы және тиімді жұмыс істеу үшін білім алушылардың психология саласындағы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Білім алушыларда психологиялық білім кәсіби даму процесінде жеке маңызды болып қалыптасады. Білім алушылар кәсіби жолдың белсенді субъектісі ретінде адамның табиғаты туралы ғылыми идеялар жүйесімен танысады, жеке және кәсіби сипаттағы міндеттерді анықтау және шешу дағдыларын игереді, ұйымдасқан ұжымда үйлесімді тұлғааралық қатынастарды құру заңдылықтары мен принциптерін қолданады, психикалық өзін-өзі реттеу дағдылары мен әдістерін меңгереді. Олар қызмет көрсету саласындағы маманның кәсіби шеберлігі ретінде эмпатияны дамытуға баса назар аудара отырып, өздерінің эмоционалды интеллектін түсініп, дамыта алады. Клиенттердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуді үйреніңіз, тұтынушыларға әсер етудің темпераменті мен әдістерін талдаңыз. Олар клиенттердің сұранысқа ие тауарлар мен қызметтерге қажеттіліктерін және олардың сапасын түсінуді үйренеді. Жеке және ұжымдық жұмыстар қабылданады. Психология, коммуникация, коучинг салаларынан қонақ лекторлар шақырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top