Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Кәсіпорындағы маркетинг негіздері
-
Кәсіпорынның (фирманың) әлеуетті мүмкіндіктерін маркетингтік зерттеу оның өндірістік-өткізу қызметінің тиімділік көрсеткіштерін және нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін талдаумен байланысты. Маркетингтік зерттеулер маркетингтік ақпарат негізінде жүзеге асырылады. Ішкі және сыртқы, бастапқы және қайталама ақпаратты ажыратады.
-
Образовательная программа 6B11302 Логистика (сала бойынша)
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1