Маркетинг

  • Пәннің мақсаты - маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-ұғымдық аппаратын зерттеу, сондай-ақ фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетингтің элементтері мен қағидаттарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Маркетинг теориясы мен практикасы негіздері оқытады: маркетингтік функцияларды, маркетинг тұжырымдамаларын; маркетинг стратегияларын; тұтынушылық мінез-құлық теорияларын, маркетингтік жоспарлауды, маркетинг ортасын талдауды, маркетингтік зерттеулердің базалық дағдыларын, нарықты сегменттеуді, кәсіпорынның тауарлық, таңбалық және баға саясатын қалыптастыруды, тауарларды жылжыту және маркетингтік коммуникацияларды, маркетингті ұйымдастыру, жоспарлау және бақылауды қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B04128 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top