Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулер және коммуникация негіздері
-
Маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесін үйретеді; маркетингтік зерттеулер жүргізудің негізгі ұғымдарымен, принциптерімен, құралдарымен, түрлерімен таныстырады; маркетингтік ақпаратты жинау және талдау дағдыларын дамытады, маркетингтік зерттеулер нәтижелерін маркетинг кешені бойынша басқарушылық шешімдерді негіздеу және қабылдау үшін пайдалану құзыреттерін қалыптастырады.
-
Образовательная программа 6B04109 Индустриалдық менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1