Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01609 Цифрлық тарих және археология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заман талабына сай пәндік, коммуникативті, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілігі, инклюзивті білім беру дағдысы бар, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті тарих және археология пәні мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Археология
Мақсаты: әртүрлі тарихи кезеңдердегі адамдардың қалдырған материалдық іздері арқылы адамзат өркениетінің өткенін зерттеу. Мазмұны: өткен заманда қалдырған жәдігерлерді пайдалана отырып, адамзат тарихын алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейін қайта құру. Қалыптастыратын дағдылары: жәдігерлерді сипаттайды, алынған ақпаратты талдап, жүйелейді және бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ГАЖ негіздері және картографиялық қайта құру технологиялары
Мақсаты: тарихи зерттеулерде ГАЖ технологияларын қолданудың негізгі бағыттарын зерттеу. Мазмұны: Тарихи тақырыптар бойынша ГАЖ құру үшін мәліметтер қорын қалыптастыру; Табиғи ландшафтты тарихи зерттеулерде ГАЖ технологияларын қолдану; Әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды тарихи зерттеудегі ГАЖ технологиялары; Сауда жолдары мен саяхат жолдарын зерттеудегі ГАЖ технологиялары. Қалыптасатын дағдылары: әлеуметтік-экономикалық және демографиялық көрсеткіштердің уақыт бойынша өзгеруін анимация түрінде бейнелеу; реконструкция жасау – тарихшылардың ГАЖ-дың ең көп ізденетін қасиеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ежелгі дүние тарихы (Антика және Шығыс)
Мақсаты: Ежелгі дүниенің, соның ішінде Антикалық және Шығыстың әртүрлі өркениеттерінің тарихын зерттеу, сонымен қатар сол дәуірлерде орын алған саяси, әлеуметтік, экономикалық және мәдени процестерге талдау жасау. Мазмұны: пән екі блокқа құрылған: олардың біріншісі ежелгі Шығыс өркениеттеріне, екіншісі – ежелгі әлемге Ежелгі Греция мен Ежелгі Рим өркениеттеріне арналған. Қалыптастыратын дағдылары: Шығыс және Ежелгі мемлекеттердің қоғамы мен мемлекетінің, мәдениетінің, дінінің эволюциясының ерекшеліктерін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музей ісі: теория және методика
Мақсаты: Жауапты сақтаудағы музей заттарының ғылыми, көркемдік, тарихи-мемориалдық құндылығы туралы мәліметтерді анықтау және нақтылау. Мазмұны: Музей ісін кешенді пәнаралық зерттеу әдістерімен, оның ішінде музей ісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданумен танысу. Дағдылары қалыптасады: мәдени мұра нысандарын сақтауға саналы көзқарас
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелер және гуманитарлық сала бойынша мәліметтер базасы
Мақсаты: деректер қорын құру және жүргізу негіздерін түсіну, сонымен қатар тарихи зерттеулерде деректер қоры мен ақпараттық жүйелерді пайдалану және талдау. Мазмұны: Білімнің гуманитарлық салаларындағы ақпараттық жүйелер мен мәліметтер қоры: тұжырымдама, тарихнама. Классификация; Білімнің гуманитарлық салаларында ақпараттық жүйелер мен деректер қорын құру; Мәліметтер базасы негізінде зерттеулер жүргізу. Қалыптасатын дағдылары: гуманитарлық ғылымдар мен білім беру үшін, оның ішінде әртүрлі типтегі тарихи дереккөздер негізіндегі мәліметтер базасы мен ақпараттық жүйелерін талдау, әзірлеу және пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Цифрлық тарих: кіріспе
Мақсаты: филология, тарих, лингвистика, мәдениеттану пәндеріндегі мәтінді компьютерлік өңдеу әдістерін қолдану негізінде студенттерді жаңа зерттеу тәсілдерімен және тапсырмаларымен таныстырады. Мазмұны: Гуманитарлық ғылымдардағы жаңа әдістер; Сандық гуманитарлық ғылымдардың философиялық негіздері; мүмкіндіктер мен сұрақтар; Филологиядағы компьютерлік әдістер; Қалыптасатын дағдылар: мәтіндік корпусты құру және талдау, статистикалық модельдерді құру, үлкен деректермен жұмыс, мәтін параметрлерін формализациялау, стилометрия, желіні талдау, машинада оқылатын құрылымдық белгілерді құру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тарихшының виртуалды зертханасы
Мақсаты: тарихи-мәдени мұра ескерткіштерін цифрлық форматқа көшіру және цифрландыру нәтижелерін әлеуметтік желілерде жариялаудың теориялық және практикалық мәселелері Қалыптасқан дағдылар: виртуалды зертхана студенттерді ынталандырады және білімді жүйелі етеді; Заманауи технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты жинау, талдау, гипотеза қою, жалпылау және салыстыру, қорытынды жасау және оларды тәжірибеде қолдану қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ежелгі және ортағасырлардығы Қазақстан тарихы
Пән Ежелгі және орта ғасырлардағы Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің тарихи сабақтастығы мен дамуын зерттейді. Осы кезеңдегі мемлекеттердің дереккөздері, әскери-саяси тарихы, мемлекеттік құрылымы, әлеуметтік-экономикалық жағдайы және мәдениеті зерттеледі. Курс тарих ғылымының соңғы жетістіктеріне негізделген және Ақ Орда, Моғолстан және Ноғай Ордасы құрамындағы қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуын қарастырады. Пәннің мақсаты-Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы туралы объективті түсінік қалыптастыру, қазіргі заманға байланысты тарихи оқиғалар мен процестерді талдау және бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тарихи-мәдени мұраны қорғау ісі
Тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау мен пайдаланудың мақсаты оларды жаңғыртуды, сақтауды, танымал етуді қамтамасыз ету болып табылады. Мазмұны: Қасиетті нысандар – тарихи және есте қалатын орындар, жасанды және табиғи діни нысандар, ландшафттар, көрнекті тарихи оқиғалар мен тұлғалармен байланысты құрылыстар, сондай-ақ адамдардың рухани құндылықтары. Қалыптасатын дағдылар: тарихи-мәдени мұраны сақтауға жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру; студенттерге археологиялық, тарихи және мәдени мұра ескерткіштерін зерттеу, қорғау, есепке алу және насихаттауға байланысты құжаттаманы құрастыру дағдылары мен дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тарих пен археологияны оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерін арттыру. Студенттердің білім берудің әдістемелік жүйесіне тұтас көзқарасы бар, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын үлгілей алады, жоспарлауды, бағыт-бағдар беруді, оқыту мен бағалауды жүзеге асырады, оқытудың білімдерін, формаларын, әдістері мен технологияларын шарттарға сәйкес пайдалана алады. белгілі бір мектептің және оқушылардың мүмкіндіктері. Оқушылар орындай алады: • оқытуға қолайлы педагогикалық үлгілерді таңдау • технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқу әдістерін шығармашылық және жан-жақты қолдану • оқыту барысында сәйкес оқу ортасын пайдаланыңыз • авторлық құқық пен деректерді қорғаудың нормалары мен принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Қазақстан жаңа заман тарихы
Мақсаты: ХVII ғасырдың басынан XX ғасырдың басына дейінгі кезеңдегі Қазақстан тарихын зерттеу. Мазмұны: Қазақстанның Ресейге қосылуы, XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы қазақ қоғамының әлеуметтік-экономикалық дамуы, Қазақстанның Ресейге қосылуы кезеңіндегі халық-азаттық күрес, XIX ғасырдың II-жартысындағы Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық қатынастар, XVIII-XX ғасыр басындағы Қазақстанның мәдениеті Қалыптасатын дағдылары: Қазақстанның жаңа тарихындағы тарихи құбылыстар мен оқиғаларды талдап, бағалау; тарихи дереккөздердің негізгі түрлерімен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Цифрлық тарих тұжырымдары мен тәсілдері
Мақсаты: гуманитарлық ақпаратты талдау, ұйымдастыру және визуализациялау үшін цифрлық медиа мен технологияларды пайдалану саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Сандық гуманитарлық ғылымдар: пәні, бағыттары, тұжырымдамалық аппараты, тарихы. Модельдеу, ақпараттық жүйелер, мәліметтер қоры. Сандық гуманитарлық ғылымдардың инфрақұрылымдары. Сандық гуманитарлық ғылымдардағы деректер мен жобаларды басқару. Қалыптасатын дағдылары: мүмкіндіктерін біледі және кәсіби саланың мәселелерін шешу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Археология және педагогика саясаты
Мақсаты: жалпы білім беретін мектептердің тарихшылары мен кәсіби археологтардың жұмыстарын бірлесіп ұйымдастыру тәжірибесін зерделеу және оны жүзеге асыру жолдарын талдау. Мазмұны: Археология ғылымының пәнаралық байланысы; Педагогикалық археологияның объектісі, пәні, теориясы мен әдістері; Педагогикалық археологияның білім кеңістігі; Педагогикалық археологияның эксперименттік компоненті. Қалыптасатын дағдылары: мектеп мұражайлары мен далалық экспедициялық лагерьлер базасында жобалау және іздестіру және зерттеу іс-әрекеті дағдыларын дамыту; тарих және мәдениет ескерткіштеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пән студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ортағасырлар тарихы (Батыс елдері)
Мақсаты: Рим империясының құлауынан 15 ғасырдың аяғына дейінгі кезеңдегі Батыс Еуропаның тарихын зерттеу. Мазмұны: Батыс Еуропаның негізгі даму кезеңдерін оқып-үйрену, сол дәуірлерде болған саяси-әлеуметтік, экономикалық және мәдени процестерді талдау; негізгі тарихи оқиғалармен, тұлғалармен және олардың Батыс Еуропаның дамуына қосқан үлесімен танысу; олар да осы кезеңді зерттеуде қолданылған тарихи зерттеулердің қайнар көздері мен әдістерін зерттейді. Қалыптасатын дағдылар: тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын түсіне білу; ұлтшыл мемлекеттердің құрылуы және діннің қоғамдық қатынастарға әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Сыныптағы археология
Мақсаты студенттерді археологияны оқытудың негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстыру Мазмұны: Тарих сабақтарында археологиялық материалдарды пайдалану. Археологиялық жәдігерлер мен ескерткіштерді зерттеудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Музей қорындағы түпнұсқа заттармен жұмыс жасау. Қалыптасатын дағдылары: Тарихи дереккөздерді түсіндіру, оқу іс-әрекетінде археологиялық материалдарды пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тарихи зерттеулердегі "Үлкен көлемді ақпараттарды" талдау және визуалдау
Мақсаты: «үлкен деректер» ұғымымен таныстыру, үлкен деректерді өңдеудегі пәнаралық байланысты көрсету; сонымен қатар тарихи зерттеулер бойынша үлкен деректерді талдау және визуализациялау әдістерін іс жүзінде қолданады. Мазмұны: Математикалық және компьютерлік модельдер мен әдістерді қолдана отырып, күрделі жүйелерді модельдеу және жобалау; Зерттеу үшін бастапқы ақпаратты жинау үшін сандық және сапалық әдістер мен әдістерді қолдану, сондай-ақ мәселелердің тиімді шешімдерін әзірлеу; Қалыптасатын дағдылары: кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді біртұтас, жүйелі ғылыми көзқарасқа сүйене отырып жүргізе білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік археология: шынайы жұмыс әдебі.
Мақсаты: археологиядағы пәнаралық (жаратылыстану) зерттеудің заманауи әдістері туралы түсінік қалыптастыру, материалды өңдеу мен өңдеудің негізгі әдістерін өзіміздің ғылыми-зерттеу қызметімізде одан әрі қолдану мүмкіндігі. Мазмұны: археологиядағы далалық зерттеу әдістері, оның ішінде экспедициялық тәжірибе бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; артефактілермен жұмыс істеуге үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Мақсаты: Х1V ғасырдың аяғынан ХІХ ғасырға дейінгі осы аймақтардағы елдердің тарихын зерттеу; сонымен қатар Азия мен Африканың өткені, бүгіні және болашағы, олардың мәдениеті, тарихы және әлеуметтік-саяси процестері туралы терең түсінік қалыптастыру. Мазмұны: 1919 жылдан біздің күнімізге дейінгі кезеңдегі Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени өміріндегі ұлт-азаттық қозғалыстар, жаңғырту процестері және дәстүрлі және заманауи синтезі, рөлін түбегейлі өзгерту. Дүниежүзілік жүйедегі Азия және Африка елдері. Қалыптасатын дағдылары: жаңа және жақын тарихтың маңызды оқиғаларының себеп-салдарлық байланысын орнату; Шығыс елдерінің жаңа және жақын тарихындағы оқиғалардың негізгі тарихи концепциялары мен бағалауларын шарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Курс студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тарихи және білім беру бағытындағы контентті цифрлық кеңістікте ұсыну құралдары
Мақсаты: цифрлық ортада контентті дамытудың негізгі тенденцияларымен таныстыру; жеке білім беру брендін құру және оны жылжыту, сондай-ақ цифрлық ортада монетизациялау құралдарын зерттеу. Мазмұны: БАҚ коммуникация, медиа білім беру; Білім беру мазмұнын құру; Қалыптасатын дағдылары: цифрлық тарихи контентті құра білу, оқу медиа нарығын талдау, авторлық контент құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді. Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Білім беру зерттеу түрі ретінде
Мақсаты: студенттердің кәсіби іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдана білу дағдыларын дамыту. Мазмұны: білім беру үшін маңызды зерттеу мәселелерін зерттеу әдістері, қазіргі заманғы зерттеу теориялары, мәліметтер жинау жүйелері, материалдарды визуализациялау және бейнелеу әдістері. Қалыатасатын дағдылары: білім беру ортасындағы маңызды мәселелерді зерттеу арқылы ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жеке құжаттарды талдау және визуалдау құралдары
Мақсаты: жеке текті құжаттарды талдау және түсіндіру үшін цифрлық қолданбалы құралдарды зерттеу, сондай-ақ бұрыннан зерттелген жеке шыққан құжаттарды көрсетуге арналған қолданбалы бағдарламаларды зерттеу. Мазмұны: Күнделіктердің көрнекілігі, хаттар мен корреспонденцияларды өңдеу және талдау, тарихи мәтіндерді өңдеу құралдары. Қалыптасатын дағдылары: дереккөздерді цифрландыру, жеке деректерді түсіндіру және сыни талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
«Цифрлық тарихшының медиа құзыреттіліктері»
Мақсаты: медиамәдениеттің негізгі ұғымдарымен, сонымен қатар тарихшының мүмкіндіктерін кеңейтетін медиа теорияларымен танысу. Мазмұны: цифрлық байланыс саласындағы негізгі түсініктерді қалыптастыру; медиа коммуникацияны, сондай-ақ заманауи мәдениетті талдау құралдарын зерттеу; медиа дизайнның негізгі дағдыларын қалыптастыру. Қалыптасатын дағдылары: сыни ойлауды дамыту, бұл жағдайда медиа мәтіндерді бағалау және талдау, оларды түсіндіру, декодтау, «жалған», жалған және арандатушылық ақпаратты өз бетінше анықтау қабілеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
«Тарихи зерттеулердегі цифрлық әдістер мен тәсілдер»
Мақсаты: тарихты зерттеудің іргелі әдістеріне цифрлық әдістердің әсерін көрсету. Мазмұны: Тарихи зерттеулердің негізгі әдістері, технологиялары және құралдары; Қалыптасатын дағдылар: тарихи зерттеулерде цифрлық құралдарды ғылыми зерттеу әдістеріне кіріктіру дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
«Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы» пәнінің мақсаты – студенттерге Еуропа мен Америка елдеріндегі ХІХ ғасырдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени даму үдерістерін таныстыру. Пән өнеркәсіптік революция, демократиялық реформалар, әлемдік соғыстар, экономикалық дағдарыстар, колониализмнен азаттыққа дейінгі өзгерістер мен қазіргі геосаяси жағдайларды қарастырады. Сонымен қатар, студенттерге бұл аймақтардың жаһандық үдерістерге ықпалын және қазіргі әлемдегі рөлін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
«Мәдени мұраны қорғауда және ұсынудағы цифрлық әдістер»
Мақсаты: мәдени мұраны сақтау және насихаттау бойынша білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Сандық гуманитарлық ғылымдардағы бағыт ретінде тарихи-мәдени мұраны үш өлшемді модельдеу; Ғылыми виртуалды реконструкциялардың классификациясы мен типологиясы; 3D виртуалды реконструкциялар мен жобалардың тұсаукесері. Қалыптасатын дағдылары: үш өлшемді модельдеу және виртуалды реконструкциялау негізінде мәдени мұра объектілерінің виртуалды мұражайларын, мұрағаттарын және цифрлық көшірмелерін құру дағдыларын, сондай-ақ ғылыми-тарихи зерттеу дағдыларын қалыптастыру;
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Тарихи жаңғырту және археологиялық эксперимент
Мақсаты: археологиялық эксперимент туралы негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Керамиканың тәжірибелік күйдіру және тәжірибелік іздерін өңдеу. Мазмұны: Тарихи қайта құру – антропогеннің ерте кезеңдеріндегі адамдардың өмірі туралы түсінік алудың бірден-бір мүмкіндігі. Қалыптасатын дағдылары: археологиялық жәдігерлерді алғашқы белгілері бойынша анықтай білу
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Мектептегі археологиялық үйірме
Мақсаты: студенттерге археологиялық және жазба деректердің көмегімен тарихты тереңірек меңгеруге көмектесу. Мазмұны: Археология және мәдени мұра салалары. Байқағыштық, зейінділік сияқты әртүрлі дағдыларды дамыту. Археологиялық олжалар мен заттарды зерттеу. Қалыптасатын дағдылары: күрделі жұмыстарды орындау, мәліметтерді талдау, жіктеу және түсіндіре білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Мектептегі өлкетану қозғалысы
Мақсаты: Қосымша ғылыми және оқу пәндері мен әдістерін, оқытудың интерактивті түрлерін өткізу. Мазмұны: Өлкетану өзінің туған жерлері туралы халықтық таным ретінде сонау ертеде пайда болған Қалыптасатын дағдылары: Ауызша немесе әр түрлі құжаттарда барлық мәліметтерді жазып алу мүмкіндігі
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және оны интерпретациялайды, тұлғалық-педагогикалық дамуға жаңа мақсаттар қояды.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- Әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы тарихты оқытудың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктейді және білімді оқытуды жетілдіреді және өзінің кәсіби өсуі үшін пайдаланады;
- Әртүрлі тарихи кезеңдердегі адамзат өркениетінің өткенін зерделейді және біртұтас тарихи білімді қалыптастыру мақсатында тарихи оқиғаларда болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылайды және талдайды; тарихи дереккөздер мен шығармаларды кезеңдерге қарай талдайды, тарихи әңгімемен жұмыс істеу барысында нақты белгілерді анықтайды және сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырады.
- Тарихи-археологиялық зерттеулердің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну; тарихи жәдігерлерді қалпына келтіру; виртуалды және толықтырылған шындықта визуализация құралдарын пайдалану және ақпараттық жүйелер мен цифрлық құралдарды пайдалана отырып үлкен деректерді өңдеу арқылы тарихи объектілердің цифрлық үлгілерін құру;
- Қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен тәжірибелік жұмысты әзірлеу үшін ақпараттық технологияларды қолданады, табиғи пәндерді жаңаша оқытудың пәндік-тілді CLIL технологиясын қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды дамыту үшін оқушылардың мәдениетаралық білімдерін кеңейтеді;
- Пәнаралық зерттеу әдістерін қолдануға бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тарихи білім беру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, мақсаттармен берілген оқыту траекторияларына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын жобалайды.
- Оқу және ғылыми үдерісте зерттеу үшін мәтін мен деректерді тақырыптық және кеңістіктік модельдеу әдістерін қолдану және практикалық мәселелерді шешу үшін ғылыми-зерттеу және жобалық семинарларды қолданады;
- Ғылыми мәселелерді кешенді шешу үшін цифрлық тарих пен археологиядан алған білімдерін жалпылау, тарихи зерттеулер жүргізу, эксперимент жүргізу және оқу-тәрбие процесін жетілдіру үшін тарихи процестерді модельдеу; тарих және археология пәндері бойынша одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қалыптастыру үшін алған білімдерін жүйелейді.