Аумақтық маркетинг

  • Аумақ басқару объектісі ретінде. ҚР аумақтық маркетингінің мәні, субъектілері және негізгі принциптері. Аумақтық маркетинг түрлері. Аумақтық маркетингті қолдану деңгейлері (Ел, Аймақ, Қала). Маркетинг аумағының негізгі құралдары. Аумақтық маркетинг стратегиясының мақсаттары мен мүдделері. Брэндинг және аумақтың тартымды имиджін қалыптастыру. Аумақтың бәсекелестік артықшылықтарын бағалау.
  • Образовательная программа 6B04114 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top