Қызмет сфераларында және салалардағы менеджмент

  • Курстың мақсаты-студенттердің жекелеген салалар мен қызмет салаларының нарықтық экономикасы дамуының негіздері, заңдылықтары мен қазіргі тенденциялары туралы жан-жақты және дұрыс түсініктерін қалыптастыру. Қызмет көрсету саласындағы менеджмент тұжырымдамасын, қызмет көрсету нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлық теориясының негіздерін, тауарды позициялаудың және нарықты сегментациялаудың әдістемелік негіздерін, сақтандыру саласындағы менеджменттің ерекшеліктерін, Денсаулық сақтау саласындағы менеджменттің ерекшеліктерін, туристік қызмет менеджментінің рөлі мен ерекшеліктерін біл
  • Образовательная программа 6B04103 Менеджмент
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top