Медициналық қызметтер маркетингі

  • Курс медициналық қызметтер маркетингін басқару теориясы мен тәжірибесінің негіздерін зерделеуді және жүйелеуді көздейді. Маркетингтік стратегияларды, маркетинг жоспарлары мен бағдарламаларын, маркетингтік бақылау мен аудитті, медициналық қызметтердің маркетингтік коммуникацияларын стратегиялық басқаруды, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, нарық конъюнктурасының өзгеру үрдістерін болжау мен модельдеуді әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 7M04110 Денсаулық сақтаудағы менеджмент
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top