Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік талдау және нарықты зерттеу
-
Мақсаты-нарықтық ортаны талдау әдістері мен әдістерін, нарық пен тұтынушылар туралы деректерді жинау, талдау және түсіндірудің әртүрлі әдістерін зерттеу, сауалнама әдістерін, фокус-топтарды, статистикалық деректерді талдауды, нарықты зерттеуді және тұтынушылардың қалауы, нарық трендтері, бәсекелестік орта туралы құнды түсініктер алуға мүмкіндік беретін басқа әдістерді игеру.
-
Образовательная программа 7M04101 Экономика мен басқарудағы бизнес-аналитика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2