Қонақжайлылықтағы стратегиялық маркетинг және сату

  • Пәннің мақсаты - нарықтық бағдарлау стратегиясы және оны жүзеге асыру тәсілдері. Маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен тенденциялар, нарықтарды үздіксіз зерттеу және бәсекелестерді бағалаудың формальды әдістері, тұтынушылық артықшылықтардың миграциясы, ерекше тұтынушылық құндылықты ұсыну, жаппай өндіріс ауқымында даралау, негізгі құзыреттерді ескере отырып бәсекелестік.
  • Образовательная программа 7M11105 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top