Туристік өнімді тұтыну нарығын зерттеу мен сатылымды арттыру әдістері

  • Қазақстандағы туризм және туристік өнімді талдай отырып, тұтыну жағдайы мен оған әсер ететін факторларды анықтау және сатылымды арттыру әдістерін үйретеді. Туристердің қажеттілігіне негізделген туристік өнімді өндіру және оның қасиеттерін зерттеу қарастырылады. Туристердің сатып алу мінез құлқы мен сатушының мақсатқа сай міндеттеріндегі проблемаларды қарастырады және сатуды жетілдіру жолдарын ұсынады.
  • Образовательная программа 7M11105 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top