Паблисити негіздері

  • PR теориясы мен практикасының негізгі қағидаларын коммуникативті технологиялар және практикалық қолдану әдісі ретінде зерттеу. Сараптамалық, ақпараттық, сараптамалық және консалтингтік, өнеркәсіптік іс-әрекетте кәсіби дағдылар мен құзыреттілікке ие болу. Әртүрлі салаларда қолайлы имиджді сақтауда оң имиджді қалыптастырудың әдістері мен технологияларын, жарнамалық әдістерді зерттеу. Беделін қалыптастыру кезінде стратегияларды, әдістерді және басқару құралдарын қалыптастыру мүмкіндігін арттыру
  • Образовательная программа 6B03214 Қоғаммен байланыс
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top