Жарнама өнері

  • Жарнама шығармашылығы теориясының негіздері, жарнамалық өнім өндірісінің технологиясы бойынша студенттердің білімін қалыптастыру. Студенттерді графикалық өнімдерді жобалауға, көрнекі құралдарды құруға, жарнамалық өнімді өндіруге сілтеме жасау, жарнамалық өнімдердің сапасын бағалау. Шығармашылық ұғымдарды техникалық (шығармашылық) тапсырма бойынша дамыту. PR маманының кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, шығармашылық көркемдік дизайнды беру үшін жобалық объектінің нысанын көлемді және графикалық моделдеу әдістемесін қолдану.
  • Образовательная программа 6B03214 Қоғаммен байланыс
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top