Стилистика және әдеби редакциялау

  • Курс студенттерді әдеби редакциялау қызметтің генезисімен, әртүрлі елдердің мәдени-тарихи дәстүрлерімен және дәуірлерімен; қазіргі қоғамдағы, нарықтық экономикадағы жарнаманың мәнімен; Жарнама қызметі әдісімен, жарнама бойынша маманның функцияларымен; жарнама саласындағы заңнамалармен таныстырады. Медиа-жоспарлаудың негізгі түсініктерін меңгеруге көмектеседі; жарнама тасымалдаушыларды таңдау технологиясы. Теориялық базаны қолдану дағдыларына, нақты жарнамалық науқандардың медиапланын жасауға; рейтингті болжау және оның тиімділігін бағалау модельдеріне ықпал етеді; ситуациялық талдау жүргізеді (тауар, аудитория, базар). Студент жарнамалық, коммуникациялық өнім жасай алады; макеттелген жарнама, сценарий және жарнамалық роликтердің кадры. Жарнама мәтіндерін құрастыру, редакциялау және тестілеу әдістемесін, жарнаманы түсіндіру, бейне жарнамаларды түсіру, нарықтық және әлеуметтік зерттеулер мәселелері бойынша кеңес беруді пайдаланады. Жарнама және қоғаммен байланыс саласында іс-шараларды ұйымдастырады.
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top