Медиаменеджмент және медиареклама

  • Пән нарықтық қатынастар жағдайындағы медиаменеджмент және медиареклама негіздерін; қазіргі менеджменттегі қоғамдық пікірдің рөлін, ұйым мен қоғам арасындағы медианың рөлін; кәсіпорынды басқарудың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін; жарнама қызметінің әдістерін, жарнама тасымалдағыштарын таңдау және басқару технологияларын, медиа-компанияларда медиа-холдинг портфельді басқаруда пайдаланылатын бюджеттеу мен қаржылық талдаудың негізгі әдістерін,. түрлі ортадағы контентке құқықтарды басқарудың әдістері мен ерекшеліктерін зерттейді.
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top