Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Медиаменеджмент және медиареклама
-
Пән нарықтық қатынастар жағдайындағы медиаменеджмент және медиареклама негіздерін; қазіргі менеджменттегі қоғамдық пікірдің рөлін, ұйым мен қоғам арасындағы медианың рөлін; кәсіпорынды басқарудың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін; жарнама қызметінің әдістерін, жарнама тасымалдағыштарын таңдау және басқару технологияларын, медиа-компанияларда медиа-холдинг портфельді басқаруда пайдаланылатын бюджеттеу мен қаржылық талдаудың негізгі әдістерін,. түрлі ортадағы контентке құқықтарды басқарудың әдістері мен ерекшеліктерін зерттейді.
-
Образовательная программа 6B03201 Журналистика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2