Маркетинг

  • Пән маркетингтің принциптері мен әдістерін терең түсінуді, нарықты талдау, маркетингтік стратегияларды жоспарлау, зерттеулер жүргізу, нарықта өнімдер мен қызметтерді құру және жылжыту дағдыларын дамытады және заманауи бизнесте маркетинг және бренд басқару саласындағы табысты қызметке жету үшін үлес қосуын қалыптастырады. Маркетингтің мәні мен түсініктерін, маркетингтік ортаны талдауды, тауар нарығын, тұтынушыларды, тауарды, бағаны, өткізуді, коммуникацияны және халықаралық маркетингті зерттейді.
  • Образовательная программа 6B04122 Mемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top