Микроэкономика

  • Пән студенттерде экономиканың микродеңгейінде жеке шаруашылық жүргізуші субъектілердің, фирмалардың және тұтынушылардың өзара әрекеттесуін қарастыратын экономикалық принциптер мен заңдарды терең түсінуді дамытады. Тауарлар мен қызметтер нарығындағы тұтынушылар мен фирмалардың мінез-құлқын талдауды, сұраныс пен ұсыныс теорияларын, өндірісті талдауды, шығындарды және пайданы оңтайландыруды зерттейді; жетілген бәсекені, монополияны және олигополияны қоса алғанда, нарықтың әртүрлі түрлері қарастырылады және экономикалық тепе-теңдікке өндірістік факторлардың әсерін зерттейді.
  • Образовательная программа 6B04122 Mемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top