Іскерлік және іскерлік қарым-қатынас этикасы

  • Пәннің мақсаты тыңдаушылардың Іскерлік қатынастар саласындағы этикалық білім негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету және іскерлік қатынастар этикасының қазіргі заманғы практикалық принциптерін үйрету болып табылады. Пәннің міндеттері: іскерлік қарым-қатынас этикасының пәні, оның негізгі ұғымдары, нормалары мен принциптері туралы мәліметтерді меңгеру; іскерлік қарым-қатынастардағы этикалық нормалар мен құндылықтарды іс жүзінде жүзеге асыру туралы білімді меңгеру; қызметкерлер мен клиенттер арасындағы адамгершілік қатынастарды жүзеге асыру; кәсіби этика, фирманың әлеуметтік жауапкершілігі саласындағы білімді меңгеру, тыңдаушылардың қызметтік мінез-құлқы мен менеджердің іс-әрекеттері әдептілік ұғымын қалыптастыру.
  • Образовательная программа 6B04102 Есеп және аудит
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top