Маркетинг

  • Пән нарықтық мүмкіндіктерді маркетингтік зерттеулер әдіснамасын, сондай-ақ нарықтардың әртүрлі түрлерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін пайдалану арқылы зерттейді пән ішкі және халықаралық нарықта берік позицияға ие болу міндеттерін, компанияның және олардың тауарларының (қызметтерінің) бәсекелестік артықшылықтарын қамтамасыз ету құзыретін, ұзақ мерзімді тұрақты даму үшін түсінуді және негіздерді қалыптастырады. Маркетингтік білім сұранысқа ие тауарлар өндірісін ұйымдастыруға, тұтынушыларға әсер етуге және тиімді сатуды ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 6B04101 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top