Стратегиялық маркетинг

  • Курс стратегиялық маркетингтің негізгі құралдары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Маркетинг тұжырымдамасы, бәсекелі маркетингтік стратегияларды әзірлеудің практикалық тәжірибесі (кәсіпорынның тауарлық және баға саясаты), сондай-ақ кәсіпорынды жылжыту және бөлу саясатын таңдау ашылады. Нарықтық сегменттеу және позициялау стратегияларына, сондай-ақ Негізгі бәсекелестік артықшылықтарды әзірлеу стратегияларына көп көңіл бөлінеді.
  • Образовательная программа 7M04104 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top