Маркетинг және жарнама негіздері [minor]

  • Оқытылатын мәселелер: маркетинг басқарудың нарықтық тұжырымдамасы ретінде; маркетинг ортасы; маркетингтік зерттеулер жүргізу; нарықты сегменттеу; Маркетингтік коммуникациялардың негіздері мен қазіргі заманғы тұжырымдамалары; жарнаманы тарату арналары; жарнама: PR және брендинг; жарнамалық қызметті ұйымдастыру; жарнамалық науқанды жоспарлау; жарнама тиімділігін бақылау және бағалау; жарнама қызметін реттеу; маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты; маркетинг жүйесіндегі баға саясаты; өткізу және тарату саясаты; маркетингтегі коммуникация; маркетингті жоспарлау және бақылау. Қалыптастырылатын құзыреттер: маркетингтің негізгі әлеуметтік-экономикалық түсініктері туралы білім; кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын талдай білу; маркетинг пен жарнаманың әдіснамасы мен практикасы саласындағы дағдылар мен іскерліктер; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып ақпаратты талдау және бағалау дағдылары; ұйым қызметінің негізгі көрсеткіштерін жоспарлауға қатыса білу.
  • Образовательная программа 6B06103 ІТ және бағдарламалау
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top