Менеджмент және маркетинг негіздері

  • Оқытылатын мәселелер: Менеджменттің әдіснамалық негіздері. Маркетингтің мәні және оның елдің экономикалық дамуындағы рөлі. Менеджменттегі байланыс және олардың тиімділігі. Басқару функциялары. Нарықты сегменттеу және өнімді орналастыру. Маркетингтік зерттеулер. Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты. Фирманың баға саясаты Қалыптастырылатын құзыреттер: бөлімшенің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдарын қалыптастыру; ұйымның мотивациялық саясатын әзірлеу; басқару әдістері жүйесін қолдана отырып тиімді шешімдер қабылдау.
  • Образовательная программа 6B04103 Бизнес және қаржы
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top