Бизнес зерттеулердегі жетілдірілген әдістер

  • Оқытылатын мәселелер: маркетингтік зерттеулерді экономикалық модельдеу; стратегиялық басқару; персоналды басқару: кластерлеу және факторлық талдау, параметрлік және параметрлік емес әдістер, эндогендік және дәйектілікке қол жеткізу тәсілдері; құрылымдық модельдер, деректерді талдау панелі. Қалыптастырылатын құзыреттер: іскерлік зерттеулердің озық әдістерін қолдану, бағалау мен талдау нәтижелерін түсіндіру, нәтижелерін ғалымдар мен бизнес өкілдеріне ұсыну дағдылары.
  • Образовательная программа 7M04107 Қаржылық экономика
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top