Айдентика

  • Пәннің мақсаты-графикалық дизайндағы бейнені құру әдістері мен процестерін зерттеу; визуалды айдентиканы дамытуда реципиент психологиясына әсер ету әдістері; жарнаманың әртүрлі түрлерінің тілінің ерекшелігі; Қазіргі қоғамдағы баспа және жарнама өнімдерінің рөлі мен маңызы. Бренд жүйесінің элементтерін құру кезеңдерін зерттеу: логотип, белгілер, түстер, қаріптер, анимация, дыбыстар, сәйкестендірудің визуалды компонентін құру стратегиясын жасау, типографиялық және графикалық шешімдерді, клиенттің тілектерін ескере отырып, түс моделін таңдау
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top