Машина графикасының негіздері

  • Пән кескінді қалыптастыру әдістерін, түсті модельдер мен кеңістіктерді, түстерді басқаруды, фракталдық теорияны, растрлау алгоритмдерін, растрлық кескіндерді өңдеу алгоритмдерін, кескінді сүзуді, векторлауды, кеңістіктегі проекциялар мен түрлендірулерді, екі өлшемді және үш өлшемді объектілердің кескіндерін, компьютерді зерттейді. графикалық аппаратура; пәнді оқу нәтижесінде студент графикалық бейнелерді құру, өңдеу және көрсету үшін компьютерлік графиканың принциптерін қолдана алады, сонымен қатар осы салада қолданылатын технологиялар мен алгоритмдерді түсінеді.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top