Маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы технологиялары

  • Бұл курс магистранттарға маркетингтік теорияның өзекті мәселелерін, сондай-ақ кәсіпорын менеджменті шеңберінде маркетингті зерттеулер жүргізу, зерттеу нәтижелеріне негізделген маркетингтік стратегияларды әзірлеу және маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру бойынша дағдыларды меңгеруді қарастырады. Кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын бағалаңыз және қолданыңыз.
  • Образовательная программа 7M04105 Менеджмент (ғылыми-педагогикалық)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top