Туризмдегі маркетинг

  • Туризмдегі заманауи маркетингтің теориялық негіздері мен негізгі санаттарын зерттейді. Туризмдегі маркетинг тұжырымдамасына тәсілдердің кезеңділігін қарастырады. Туристік нарықты саралау және позициялау жүргізеді. Туристік өнім және өнімнің өмірлік циклі туралы білімі бар. Туристік индустрияның тауарлары мен қызметтерін бөлу арналарын талдайды. Туризмдегі халықаралық маркетингтің мәні мен ерекшеліктерін анықтайды. Оқу барысында дөңгелек үстел және ми шабуылы әдістері қолданылады.
  • Образовательная программа 6B11102 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top