Туризмдегі брендинг және PR

  • Туризмдегі брендинг және PR теориялық негіздерін, сондай-ақ аймақтағы брендингтік зерттеулердің негізгі бағыттары мен даму бағыттарын біледі. Брендингте, туризм саласындағы кәсіпорындардың брендтерін басқаруда қолданылатын білімді қалыптастырады. Кәсіпорын менеджерлерінің практикалық қызметінде Әлемдік брендинг тәжірибесін пайдалануды меңгереді. Кәсіпорын брендін ілгерілете алады, корпоративтік стильді танымал ету және жасауға бағдарлай алады. Оқу процесінде case-study әдісі және проблемалық әдіс қолданылады.
  • Образовательная программа 6B11102 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top