Іскерлік этика

  • Мақсаты: тиісті психологиялық және адамгершілік қасиеттерді, іскерлік қарым-қатынас мәдениетін, этика мен этикетті қалыптастыру Қысқаша мазмұны: бұл пән Іскерлік қатынастар этикасының табиғаты мен мәнін, банк қызметкерлерінің ережелері мен іскерлік этикетінің ерекшеліктерін, іскер адамның сөйлеу мәдениетін қарастырады. Іскерлік әңгіме мен хат алмасуды, іскерлік телефон арқылы сөйлесуді, іскерлік кеңесті жүргізуді, іскерлік қарым-қатынаста көпшілік алдында сөйлеуді, Іскерлік қатынастар этикасын, банк қызметкерінің адамгершілік қасиеттерін зерделейді. Тренинг.
  • Образовательная программа 6B04103 Салалардағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top