Сапаны басқару

  • Мақсаты: сапа менеджменті әдістерін, кәсіпорынды жүйелі басқару принциптерін меңгеру. Қысқаша мазмұны: Пән сапа деңгейін бағалаудың көрсеткіштері мен әдістерін, кәсіпорында сапа менеджменті жүйесін енгізу кезеңдерін және оны басқаруды, өнім сапасын бақылауды зерттейді. Өнімдерді, қызметтерді, процестерді және менеджмент жүйелерін сертификаттауды, сапа шығындарын анықтау және басқару әдістерін, менеджмент жүйелерін енгізудің әлемдік тәжірибесін, сапа бойынша әлемдік сыйлықақыларды салыстырмалы талдауды қарастырады. Мәселелерді шешу.
  • Образовательная программа 6B04103 Салалардағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top