Заманауи маркетингтік коммуникация және брендті басқару

  • Докторанттар бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу, тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру және компаниялардың нарықтағы орнын нығайту үшін заманауи маркетингтік коммуникациялар мен бренд менеджменті қалай қолданылатынын зерттейді. Олар трендтерді талдайды және бағалайды, маркетингтік стратегияларды әзірлейді және зерттеулерді, соның ішінде жағдайлық зерттеулер мен деректерді жүргізеді.
  • Образовательная программа 8D04107 Іскерлік әкімшілік (DBA)
  • Несиелер 2
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top