Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингке кіріспе
-
Бұл курс Маркетинг тұжырымдамаларының негіздерін, алмасу процестерін және маркетинг қоспасының элементтерін, сондай-ақ нарықтарды бағалау және сегменттеу, нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, сатып алушылардың мінез-құлқын бағалау, нарықтық ақпараттың рөлі, өнімдер мен қызметтер туралы шешімдер, баға белгілеу, сату және жылжыту сияқты маркетингтің негізгі бағыттарын қамтиды. Студенттер маркетингтің негізгі тұжырымдамалары бойынша білім алады, әртүрлі өнімдер бойынша нарықтық маркетингтік зерттеулер жүргізе алады, компаниялардың маркетингтік стратегияларын анықтай алады.
-
Образовательная программа 6B04104 Қаржы
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 3