Маркетингке арналған АТ құралдары: мақсатты, аналитикалық, жасанды интеллект

  • Пәннің мақсаты цифрлық маркетинг саласында қолданылатын мамандандырылған ақпараттық технологияларды зерделеу болып табылады. Білім алушылар интернет-маркетингтің озық құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, сондай-ақ деректерді талдау және маркетингтік стратегияларда жасанды интеллектті пайдалану технологияларын меңгереді. Аудиторияны дәл бағыттау үшін мақсатты қолдануға, сондай-ақ веб-трафикті талдаудың тиімді әдістерін жасауға және жеке маркетингтік науқандарды құруға баса назар аударылады. Білім алушылар алған білімдерін нақты цифрлық маркетингтік стратегияларды құру және оңтайландыру үшін қолданатын практикалық жобаларға маңызды назар аударылады
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top