Data science және туристік нарықты талдау

  • Осы пән шеңберінде математикалық статистика әдістерін қолдану негізінде туристік қызметтер нарығын болжамды талдаудың негіздері, нарық конъюктурасын талдау, туристік ұйымдар қызметінің тиімділігін талдау әдістері зерделенеді, гипотезаларды құрудың ерекшелігі, олардың туризм саласына әсер ететін үрдістермен өзара байланысын тексеру, болжамдарды қалыптастыру ашылады. Тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және болжау,туристік компаниялардың қызметін оңтайландыру бойынша шешімдер әзірлеу негізінде бизнес шешімдерді әзірлеу ерекшеліктері қарастырылады.
  • Образовательная программа 7M11102 Туризм HN
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top