Туристік дестинациялардың бренд-менеджменті

  • Осы пән шеңберінде туристік дестинация брендін құрудың негіздері мен технологиялары, портретті қалыптастыру, жарнама агенттіктері үшін туристік қызметтер мен дестинацияларды ілгерілету стратегиялары мен тұжырымдамалары зерделенеді. Олардың беделін сақтауды қамтамасыз ету мәселелері қаралады, туристік бағыт брендін ілгерілетудің маркетингтік саясатын әзірлеу әдістері және олардың талаптары мен ұсынылатынқызметтергеқатынасынанықтаунегізіндетуристікқызметтердіұсынуүшінмақсаттыаудиторияныанықтауашылады.
  • Образовательная программа 7M11102 Туризм HN
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top